Re: jakies cpu soft cooling dla K7S5A ?

Autor: marfi (marfi _at_bb.onet.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 20:35:42 MET DST

Pavel wrote:
> Sam halt w systemie naprawdę nic nie daje. Dopiero włączenie np.
> vcool'a powoduje spadek temperatury i to wyraźny ( min. 10 stopni).
> Mam włączonego SpeedFana i gdyby halt systemowy działał wiedziałbym o
> tym.
  Może w Twoim komputerze...naprawdę to zależy od sprzętu - u mnie po
upgrade BIOSU na MSI KT4V żaden soft-cooler nic nie zmienia....oprócz
dodania ikonki na pasku, która wyświetla temperaturę o 5 stopni mniejszą niż
software z MSI - to jest pewnie to softwarowe chłodzenie :)

--
marfi
SkyView & SKyAVC : http://www.cait.com.pl/dvb.php