Re: Chlodzenie procka na MSI

Autor: Roger (mrroger_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 20:39:47 MET DST

> Haha, jak każdy inny ale tylko z założenia wykozystuje komęde halt

Aha, jesli mógłbys to podrzuc mi ten program na maila.
PS: Do poprzedniej wiadomości - jeszcze nie spotkałem coolera seftwer'owego
co by nieobciążał procesora i co by gówno nie dawał. Może ten jako
licencjonowany jest jakis cudowny. Może wkońcu programiści z Microdoftu
przypomnieli sobie jak budowali Windy i przekazali ludziom którzy chcieli
stworzyc program do chłodzenia gdzie znajduje sie owa nieszczęsna komenda
haly :p

PODEŚLIJ MI GO NA MAILA

--
Pzdrv