Re: ch³odzenie wodne - CPC?

Autor: benek (benek.benek_at_-wp.pl-)
Data: Tue 13 May 2003 - 15:36:36 MET DST

> placisz. A w domu juz pewne mebelki sobie mozesz zrobic, tyle ze
poswiecisz
> na to duzo czasu.

no wlasnie i za ten czas i za technologie (specjalistyczne maszyny,
doswiadczenie itd) moge zaplacic za meble z 6tys. a za kawalek pozwijanej
blaszki, zwyklego lutu i 2 kawalkow rurek miedzianych nigdy nie dam wiecej
niz 25zl (na tyle to wyceniam: koszt materialow + "robocizna" w ciagu 1
godziny - to wycena przy pojedynczym egz. a msowke to wyceniam gora 15zl
szt.) tam nie potrzeba zadnego doswiadczenia a na pewno wystraczy takie jak
ma pierwszy lepszy hydraulik lub osoba zajmujaca sie instalacja CO itp
wiec odpowiedz mi za co mam doplacic te 35zl do kosztu materialow - ani tam
nie ma pomyslu (takie bloki -puste - jak preszukasz internet robilo juz
sporo osob pare ladnych lat temu - na procki Slot1) ani skomplikowanej
technologi, wiec za co mam tak przeplacac i kupowac kiepskiej jakosci
produkt na dodatek ???

pozdrawiam