Re: 2 plyty glowne

Autor: johnnie_w (hubo1_at_o2.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 15:39:38 MET DST

?APYTAJNIKame wystukał:
> chodzi o plytki:
> Microstar KT2-Combo (MS-6764)

Plytka juz nieco stara ale napewno pewniejsza niz ECS. Ja bym sie zastanowil
pomiedzy MSI a ASROCKiem.

> ECS K7S5A-Pro SiS-735 + USB 2.0

Mam, nie narzekam ale to nie jest to, poza tym wiem, ze nie wszyscy mieli
tyle szczescia z ta plytka co ja. Za ta sama cene mozna miec lepsza
plytke... czyli MSI lub ASROCK.

> i zaznaczam ze zadne inne nie wchodza w gre a to za sprawa finansowa
> jak i mozliwoscia zainstalowania dimm'ow lub ddr'ow

Zastanow sie jeszcze nad plytka ASROCK K7VT2. Spelni twoje wszystkie
wymagania i kosztuje ok 230 zl czyli porownywalnie z ECSem.

--
Pozdro
johnnie_w