Neostrad+ pewnie bedzie problem

Autor: falcon (nospam_at_nospam.com)
Data: Tue 13 May 2003 - 15:29:48 MET DST

Witam
Za kilka dni jestem umowiony z panami z TPSA w celu zainstalowania
neostrady+ ale w mojej firmie jest cetralka abonencka 1 linia zewnetrzna i 4
wewnetrzne dodatkowo mam 3 koncowki sieciowe podlaczone do 4 portowego
switcha ( 1 komp na stale w sieci pozostale koncowki obsadzone czasami przez
laptopa ale tez nie wszystkie naraz) i jakos czuje po kosciach ze beda
problemy z zinstalowaniem neostrady. Ma moze ktos taka konfiguracje wraz z
neostrada+ ? bardzo prosze o wszelkie przemyslenie i wlasne doswiadczenia w
tej sprawie

Pozdrawiam
falcon