2 plyty glowne

Autor: ?APYTAJNIK (zapytajnik_at_go2.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 14:25:33 MET DST

chodzi o plytki:
Microstar KT2-Combo (MS-6764)
ECS K7S5A-Pro SiS-735 + USB 2.0

i zaznaczam ze zadne inne nie wchodza w gre a to za sprawa finansowa jak
i mozliwoscia zainstalowania dimm'ow lub ddr'ow

mam z nimi problem i nie wiem ktora wybrac
zaznaczam ze ma na nich chodzic cos miedzy athlon XP 1700 a 2000 i
komputer ma miec zastosowanie domowe zadne podkrecanie zylowanie itp nie
wchodzi w gre bo tego nie umiem i nie mam takich ambicji

prosze o porade czy do takich celow wystarczy ecs czy musze wydac te
kilka zl wiecej na microstara zeby nie musiec potem za czesto bywac w
serwisie

chcialbym te sprawe zalatwic jeszcze w tym tygodniu tak wiec z gory
dzieki za wszelkie pomocne porady i logiczne wyjasnienia

--
  "...THE SHROUD OF THE DARK SIDE HAS FALLEN,
          BEGAN THE CLONE WAR HAS..."