czy radeon 8500 moze dzialac bez wiatraka?

Autor: a R t Y k R i S (artykris_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 08:39:12 MET DST

czesc,
mam tego radka 8500 i wlasnie zdycha mu ten cholerny (bzyczacy najglosniej w
obudowie) wiatraczek.
teraz albo wymienie go na jakis inny (cichszy), albo odczepie (jak?) ten
plaski radiator ktory jest i nakleje (czym?) jakis wiekszy radiator, zeby
radek chodzil bez wiatraka.

robiliscie cos w tym stylu? jak? z jakim powodzeniem?
moze polecacie jakies wiatraczki ktore sie tam zmieszcza? (i sa ciche)
w obudowie mam dosc dobry przeplyw powietrza, pod radeonem mam dwa wolne
sloty takze zmiesci sie tu dosc duzy radiator - robiliscie tak? dajcie
znac...

dzieki za odpo,
pzdrwka,

---