Re: czy radeon 8500 moze dzialac bez wiatraka?

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 13:11:02 MET DST

Użytkownik "a R t Y k R i S" <artykris_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b9q48v$d9i$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> czesc,
> mam tego radka 8500 i wlasnie zdycha mu ten cholerny (bzyczacy
najglosniej w
> obudowie) wiatraczek.
> teraz albo wymienie go na jakis inny (cichszy), albo odczepie (jak?)
ten
> plaski radiator ktory jest i nakleje (czym?) jakis wiekszy radiator,
zeby
> radek chodzil bez wiatraka.
>
> robiliscie cos w tym stylu? jak? z jakim powodzeniem?
> moze polecacie jakies wiatraczki ktore sie tam zmieszcza? (i sa
ciche)
> w obudowie mam dosc dobry przeplyw powietrza, pod radeonem mam dwa
wolne
> sloty takze zmiesci sie tu dosc duzy radiator - robiliscie tak?
dajcie
> znac...

Rozwiązaniem doraźnym jest nasmarowanie np. olejem do maszyn
precyzyjnych.
Trzeba odkręcić wiatrak, odkleić folię od spodu wiatraka. Kropla oleju
na "łożysko" - delikatnie! Przykleić folię i przykręcić. Robiłem tak,
jest lepiej, karta Sapphire.
Józef