Problemik z ATI Radeon Gigabyte 9000

Autor: Bartek Sompolski (sompolski_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 18:07:40 MET DST

Właśnie kupiłem ATI Radeon Gigabyte 9000 64MB DDR RAM. Po instalacji karty i
włączeniu kompa nic się nie dzieje tylko monitor przechodzi w stan
spoczynku, a po kilku sekundach odzywa się ciągłe pikanie z głośniczka
zamieszczonego w obudowie. Inne karty instalowane na tym komputerze działały
bez problemowo. Obecnie mam G.Force'a 2MX 400 32MB
Nie wiem może to prblem ze zgodnością sprzętu w kompie?
Obecnie w moim komputerze jest następujący osprzęt; Abit KT7 Raid, procesor
Duron 800MHz, 256 RAM-u, i dwie karty dżwiękowe S.B. 128:),. Napradę proszę
o jakąś pomoc bu już mi sił i nerwów nie starcza!!!!!!!!!!