Re: jakies cpu soft cooling dla K7S5A ?

Autor: ddd (stupidpass_at_go.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 23:24:06 MET DST

On Mon, 12 May 2003 21:00:49 +0200, "Pavel"
<pavel_home_at_poczta.onet.pl> wrote:

>poczytać można np. na oficjalnej stronie vcool'a : vcool.occludo.net
>chodźby w dziale FAQ. Wspomina się tam m.in. o problemach z dźwiękiem,
>o wypalaniu cd....
poczytalem przyznaje racje autor wspomina o mozliwosci wystepowania
takich problemow u mnie jakkolwiek takie zjawiska nie wystepuja :)

>Wg. mnie największe problemy mogą być właśnie z napięciem; przeskok na
>procu z 5 na 60 W; producenci niektórych płyt w obawie przed ich
>uszkodzeniem zablokowali możliwość HLT ( ktoś na grupie wspominał, że
>w Asusach - ale głowy nie dam ;), bo Asus nie mam )
mysle ze przywiazujesz do tych przeskokow za duza wage, uklady
logiczne sa do tego z natury przyzwyczajone, w koncu taktowanie zegara
to tez skok napiecia i proce jakos daja rade nawet przy 3 GHz.
Uprzedzajac: wiem wiem ze chodzi ci o skok z niskiego na wysokie
jednak czy to jest gorsze od zmuszania biednego proca do pracy np. z
magistrala 333 i ciaglym napieciem vcore ponad 2V mimo ze do tego nie
byl projektowany a jednak z postow na grupie wynika, ze to smiga.
Pomysl za rok te proce beda kosztolwac pewnie kolo 80zl /pisze na
swoim przykladzie bo mam Athlona 1,7/ IMHO lepiej szanowac swoje nerwy
i komfort pracy.

>Wiele zależy oczywiście od wiedzy użytkownika i sposobu w jaki
>wykorzystuje taki soft.
no tu sie musze zgodzic w 100% :-)

>Możliwośc spowolnienia coolera na procku to napewno plus, u mnie jednak
>nie ma takiej potrzeby ( mam 2500 obrotów i jest cicho).
ja chyba nadwrazliwy jestem bo 2500 rpm na procu slysze dosc dobrze i
to nie tyle samego wiatraka co szum powietrza. Tak szybko jednak moj
titan to sie kreci tylko w stresie, za to w tandemie z vcoolem mam
temperaturke 37st. i zaledwie 1850 rpm :)

Pozdrawiam

ddd