Re: jakies cpu soft cooling dla K7S5A ?

Autor: Pavel (pavel_home_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 21:00:49 MET DST

On Mon, 12 May 2003 19:28:56 +0200, ddd wrote:

> a ja mam wlaczony vcool caly czas nagrywam przy nim plytki i do tej
> pory nigdy mi Nero nic nie krzyczalo ani plytki nie zepsulo, moglbys
> zapodac jakiegos linka gdzie pisze ze trezba nero wylaczac i dlaczego.

U mnie też wszystko było w porządku. Wspominam jednak o tym, gdyż ludzie
mieli z tym problemy. O negatywnych skutkach używania takich programów
poczytać można np. na oficjalnej stronie vcool'a : vcool.occludo.net
chodźby w dziale FAQ. Wspomina się tam m.in. o problemach z dźwiękiem,
o wypalaniu cd....
Jest to oficjalna strona, na której producent i tak podaje masę możliwych
negatywnych skutków, a co dopiero gdy się poszuka na innych ( niezależnych)
stronach.

Wg. mnie największe problemy mogą być właśnie z napięciem; przeskok na
procu z 5 na 60 W; producenci niektórych płyt w obawie przed ich
uszkodzeniem zablokowali możliwość HLT ( ktoś na grupie wspominał, że
w Asusach - ale głowy nie dam ;), bo Asus nie mam )

Wiele zależy oczywiście od wiedzy użytkownika i sposobu w jaki
wykorzystuje taki soft.

Możliwośc spowolnienia coolera na procku to napewno plus, u mnie jednak
nie ma takiej potrzeby ( mam 2500 obrotów i jest cicho).

pozdrawiam,
Pavel