Re: jakies cpu soft cooling dla K7S5A ?

Autor: Pavel (pavel_home_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 23:55:27 MET DST

On Mon, 12 May 2003 23:24:06 +0200, ddd wrote:

> Pomysl za rok te proce beda kosztolwac pewnie kolo 80zl /pisze na
> swoim przykladzie bo mam Athlona 1,7/ IMHO lepiej szanowac swoje nerwy
> i komfort pracy.

Też mam 1,7+ ( jescze palomino), mógłbym teraz za tą kasę kupić 2,2+; a
za rok to wolę nawet nie myśleć ;)

Co do przeskoków, to u mnie nie spowodowały żadnych problemów-typu
zwis systemu (mimo kipskiego zasilacza), u innych osób będzie podobnie
 pod warunkiem, że komp nie będzie kilkadziesiąt razy w ciągu godziny
przełączany z Halt na Max. To właśnie miałem na myśli pisząc o właściwym
korzystaniu z soft cooler'ów.

Równie wysoko stawiam sobie komfort, dlatego procek może i to trochę
ciepły, ale spokój mam. Wrażliwośc na dźwięki to kwestia indywidualna,
a mimo to chyba słoń na ucho nadepnął, więc cicho jest ;)

pozdrawiam,
Pavel