Re: dziwne odglosy dysku...

Autor: Marcin (czajson_at_hoga.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 22:07:21 MET DST

Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> nie ma co wyzywac firmy przez jedna mniej udana serie, wielu osobom te
IBMy
> chodza

> rano
>
> a mi padl caviarek 2,5 (na ktorym mialem backup z najwazniejszych rzeczy
> IBM) no i jedna barrrracuda4 - padliwosc dyskow to cos co trzeba wliczyc w
> koszty i tyle

o kant z tym dyskiem (na gwarancji jest) - szkoda mi tylko danych.....
Jak dostanę nowy dysk to go opchnę i kupię caviara 8mb. Ten IBM co mi padł
to do tego stopnia zwolnił jakbym pracował na ś.p. 486dx ;(( totalna
strychnina
pozdr
Marcin
P.S. Jeżeli firma taka dobra to dlaczego po kolei wszystkie sklepy odchodzą
od sprzedaży ich dysków? W Lublinie jeszcze to robi 1 sklep!