Re: dziwne odglosy dysku...

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 00:39:05 MET DST

| P.S. Jeżeli firma taka dobra to dlaczego po kolei wszystkie sklepy
odchodzą
| od sprzedaży ich dysków? W Lublinie jeszcze to robi 1 sklep!

duzo jest jeszcze vancouverow II na rynku i jeszcze troche pobeda, a pozatym
IBM nie zyje z dyskow ale stacji roboczych i obslugi duzych firm - dyski
przestaly im sie oplacac, przed seria DTLA dysk IBM raczej byl uznawany za
symbol niezawodnosci

a co do sklepow przyjedz do mnie pokaze ci jeden gdzie nie sprzedaja
maxtorow - bo padaja, w drugim nie sprzedaja niczego na S - segate i samsung
(nie wiem czy jeszcze robia dyski:)) ale tak maja dumnie napisane w
cenniku - wiec co kupowac? caviary?:) - oops jeden mi pad to juz nie wiem
jakie dyski kupowac:D

--
sezon na eXpertow uwazam za otwarty! oplaty:
 -- strzal chybiony        - 10 zl --