Re: dziwne odglosy dysku...

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 17:21:00 MET DST

| nie tylko z Węgier i Rumunii
| mi padł niedawno (w środę) IBM 40GB z Filipin - mojemu koledze ze dwa
| miesiące temu - też z Filipin, jednym słowem IBMy to wielki gów..... na
| które szkoda kasy i nikt mi nie powie, że teraz są lepsze, bo straciłem

nie ma co wyzywac firmy przez jedna mniej udana serie, wielu osobom te IBMy
chodza

| przez tą awarię 10 GB danych (właśnie w środę miałem zrobić backup a tu
rano
| dysk padł nie wiadomo z jakiej przyczyny)

a mi padl caviarek 2,5 (na ktorym mialem backup z najwazniejszych rzeczy
IBM) no i jedna barrrracuda4 - padliwosc dyskow to cos co trzeba wliczyc w
koszty i tyle

--
sezon na eXpertow uwazam za otwarty! oplaty:
 -- strzal chybiony        - 10 zl --