Re: jakies cpu soft cooling dla K7S5A ?

Autor: ddd (stupidpass_at_go.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 19:28:56 MET DST

On Mon, 12 May 2003 18:15:16 +0200, "Pavel"
<pavel_home_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Jeśli natomiast, ktoś ma puszczony taki soft w ciągu dnia; trochę
>siedzi na necie , potem puści gierkę ..itp. To wiadomo w momencie
>włączenia wymagającej aplikacji, vcool przestaje działać, a proc rusza
>na maksa;
niekoniecznie, jesli nie ma wlaczonej opcji ide loop dziala caly czas
tylko jego dzialanie schodzi na margines

>Po drugie niektóre aplikacje wymagają, aby soft taki był wyłączony,
>np. Nero.
a ja mam wlaczony vcool caly czas nagrywam przy nim plytki i do tej
pory nigdy mi Nero nic nie krzyczalo ani plytki nie zepsulo, moglbys
zapodac jakiegos linka gdzie pisze ze trezba nero wylaczac i dlaczego.

>Sam jakiś czas używałem vcoola, żadne problemy, ze stabilnością nie
>wystąpiły. Jednak sens stosowania takich programów jest co najmniej
>wątpliwy.Obniżają temperaturę procka, wtedy kiedy ona i tak już jest niska
>( co za różnica 40 czy 30 ),podczas np. gry oczywiscie nic nie dają.
>No chyba, że ktoś chce na prądzie zaoszczędzić ;)

a ja sie niezgodze roznic miedzy 30 a 40 stopni to jakies 1000 obrotow
mojego wiatraka na procu mniej a to w przeliczeniu na decybele
oznacza, ze zamiast szmeru nie slysze absolutnie nic :)

ddd