Re: dziwne odglosy dysku...

Autor: Marcin (czajson_at_hoga.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 16:44:38 MET DST

Użytkownik "B." <monetab_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Takie zachowanie dysku może świadczyć o zbyt dużych zanieczyszczeniach
dysku
> w czasie procesu produkcji( daje to znać po pewnym czasie)
> Sprawdź gdzie był produkowany ten dysk. Była seria IBM-ów produkowanycj na
> Węgrzech i w Rumunii, jeśli masz jeden z nich to napewno musisz liczyć się
ze
> zmianą dysku w niedługim czasie, nie zapomnij zrobić kopii swoich danych,
> dysk jest nie do odratowania.

nie tylko z Węgier i Rumunii
mi padł niedawno (w środę) IBM 40GB z Filipin - mojemu koledze ze dwa
miesiące temu - też z Filipin, jednym słowem IBMy to wielki gów..... na
które szkoda kasy i nikt mi nie powie, że teraz są lepsze, bo straciłem
przez tą awarię 10 GB danych (właśnie w środę miałem zrobić backup a tu rano
dysk padł nie wiadomo z jakiej przyczyny)
pozdr
Marcin