obliczenia numeryczne - rozbudowa kompa

Autor: Planet X (planet_at_x.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 16:52:07 MET DST

Witka!
Właśnie kończę prackę magisterską w zakresie obliczeń
kwantowo-mechanicznych, generalnie chodzi o to, że na maksa wykorzystuję
kompa (to są obliczenia numeryczne). Mój sprzęt to:
Celeron 600, Epox 3PTA, 256MB SDRAM, 40G HDD...
Ostatnio odpaliłem swoje obliczenia na kompie kumpla: Athlon 1600+ 512MB DDR
RAM uhhh... sporo szybszy od mojego sprzęta...
Nie mam za bardzo kasy, żeby rozbudowac swojego kompa - chciałbym dokupić
jeszcze z 256MB ramu no i wymienić tego celka na jakiś szybszy procek. Wiem,
że maksymalnie mogę wsadzić Celerona Tualatina 1400MHZ, ale nie wiem ile to
może kosztować. Jak tanio rozbudować mój sprzęt..co radzicie?
pozdrawiam