Re: Re: Problem z IBM ThinkPad - potrzebny fachowiec serwisant

Autor: SunWoj (sunwoj_at_USUN_TO.wp.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 21:35:27 MET DST

>sciagij sobie ze strony nowy bios i nowe drivery do swojego notebooka i
>bedzie wszystko dzialac
        biosu nie bede aktualizowal bo to nie moj laptop i juz krzywo
na mnie patrza bo modem nie dziala po reinstalacji :-( drivery
sciagnalem do modemu i do ekranu ale jednak nie dziala modem,
instaluje sie wszystko poprawnie ale potem juz modem nie dziala-tak
jakby ktos go wylaczyl /np. w zewnetrznym modemie przyciskiem OFF/ :-(
Nie wiem juz co o tym myslec bo nigdy sie z czyms takim nie spotkalem,
a nie pierwszy raz sie bawilem w reinstalacje systemow na
kilkudziesieciu komputerach i paru laptopach...
:-(((