Re: water cooling - pytanie

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 17:35:50 MET DST

Nedd napisał/a...

> Co sądzicie o tym zestawie??http://www.cpc.pl/cennik.html Całkiem NTg to to
> chyba nie jest - zwłaszcza jesli chodzi o zasilacz ;-)

 Powiem Ci szczerze, że nie sądzę aby gra była warta świeczki. 10
 minut temu wymieniłem swojego badziewnego Codegena na zasilacz
 Chieftec (i tak musiałem to zrobić, bo siadały napięcia). Oprócz tego
 mam w komputerze wiatrak zalmana. Karta graficzna jest chłodzona
 pasywnie. Dysk - Barracuda 4. Maszyny praktycznie nie słychać.
 Najgłośniejsze są drgania, które przenoszą się z wiatraka zasilacza
 na blachę (!). Całe rozwiązanie jest chyba troszkę bardziej
 profesjonalne od kleconego gdzieś w garażu wynalazku CPC (co za tym
 idzie bezpieczniejsze), a poza tym na pewno mniej kłopotliwe w
 użytkowaniu. Koszt - 80zł za Zalmana i 210 za zasilacz - razem 290. W
 CPC zapłacisz: 140zł za zestaw z dwoma pompkami, 100zł za zasilacz.
 Różnica to 50zł. Różnica między "gołym" Feel'em a Chiefteciem wynosi
 jakieś 120zł. Sam sobie odpowiedz na pytanie, czy warto pakować się w
 różne dziwne wynalazki, jeśli za podobne pieniądze można dostać
 znacznie porządniejsze rozwiązanie.

--
[ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM600... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]