Re: [opowiadanie] kochany lite-on x48/24/48

Autor: Przemek (brak_at_bhj.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 17:34:10 MET DST

Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomoœci

> heh, tak juz nie czepiajac sie awaryjnosci poszczegolnych marek, ale przy
> okazji rozmowy ze znajomym serisantem (pad drukarki:) - 90% 'uszkodzonych'
> napedow to w rzeczywistosci zabrudzenia... niekotrzy maja 1cm kurzu w
> napedzie, na poczatku wszyscy byli zszkowoani ze lg odsyla wedlug nich
> dzialajace napedy kazac placic sobie 30 zeta -

A nie sadzisz ze to swiadczy o wadzie konstrukcyjnej tego napedu?
Przeciez wiadomo ze wewnatrz obudowy pc jest lekkie podcisnienie spowodowane
praca wentylatora w zasilaczu i prawidlowo skonstruowany CDROM powinien
posiadac
uszczelki przy tacce zeby uniemozliwic przeplyw powietrza przez naped.
A co do tych 30zl - rozmawialem o tym kiedys ze znajomym ktory wlasnie
dlatego zrezygnowal ze sprzedawania cdromow lg - po takim platnym
czyszczeniu cdrom ledwo
co czyta i taki X52 osiaga wydajnosc x8 a i to tylko na plytach w dobrym
stanie.

pzdr