water cooling - pytanie

Autor: Nedd Ludd (nedd_at_wp.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 03:20:04 MET DST

Co sądzicie o tym zestawie??http://www.cpc.pl/cennik.html Całkiem NTg to to
chyba nie jest - zwłaszcza jesli chodzi o zasilacz ;-)

1) Zastanawia mnie jego cena- prawdopodobnie pompki są słabej jakości.
Zamierzam kupić u nich bloczek i przewody - resztę chyba sam zrobie bo nie
wygląda to solidnie.Zwłaszcza jak się obejrzy video z toms hardware to od
razu widać choćby po sposobie mocowania przewodów i proca.

2) Druga rzecz-jak w takim zestawie - schlodzić jeszcze wodę?? Wg nich temp
bloczka jest ok 35 stopni. Jak obniżyć temp wody aby spadła temp bloczka?
Prosze o poważne sugestie nie komentarze typu- włóż do lodówki ;-)

3) Trzecia rzecz- pompka. W tym zestawie jest podwójna pompka - jeśli jedna
się zepsuje- włacza się druga. Na ile to jest pewne?? Kiedyś widziałem
gdzieś w sieci jak kilka os jeżdziło po gościu który chciał kupić zestaw z
taką pompką akwarystyczną za 20 zł o wysokiej awaryjności.
Uważam że wolałbym kupic jeną pompkę i dać nawet 100 pln niż ryzykować czymś
co MOŻE się spieprzyć kiedy mnie nie ma- a mój komp działa po kilka tygodni
bez wyłaczania....Jakie ew pompki kupowac a jakich nie??

4) Zasilacze chłodzone wodą. Co o tym sądzicie? CPC ma w ofercie zasilacze
Feel modyfikowane- wewnątrz mają bloczek zamiast wiatraka. Zasilacz- sam w
sobie jakiś super glośny nie jest - ma zmienną prędkość obrotów- ale po
wyciszeniu proca byłby najgłośniejszy- a z bloczkiem w jednym układzie-
niesłyszalny. Co wy na to?

 Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia proszę o kilka słów.

NEdd Ludd