Re: Płyta z KT133A i SB128 PCI

Autor: Wiesław (nawu_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 17:29:33 MET DST

Użytkownik "T. Skolem" <t_skolem_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Mam takie pytanie, czy jest możliwe aby sprawna karta dżwiękowa
> sb128 (CT4810), niezależnie, w którym by była slocie pci,
> zakłócała obsługe Barracudy 40GB? Modelu CT4810 nie ma na liście
> zgodności sprzętu (HCL), ale jest Audio PCI (ES1371, ES1373)
> i tak też win xp wykrywa moją kartę.

To jest bardzo mało prawdopodobne. Miałem podobny zestaw, tylko
płyta gł. Soltek DRV 4, w sumie prawie to samo. Zawsze wszystko
zgodnie pracowało, zarówno na sterownikach Creative jak i
Windowsowych dla SB. Chodziło na Win98, ME i XP i nigdy nie było
problemów.
Wydaje się ,że sterowniki i ustawienia odpadają. Ja zajął bym się
sprzętem. Skąd wiadomo że karta jest sprawna ? Jeżeli tak to
prawdopodobnie MoBo.
Z resetem również miałem podobny problem ( po wciśnięciu przycisku
lub 3p komp wydawał regularne piski i nie chciał się uruchomić )
Okazało się ,że jest uszkodzona płyta gł.
Pozdrowienia !!