Re: ecsk7vza i czarno i piszcząco

Autor: Robert Szczygiel (RobTM_at_fake.addr.ess)
Data: Fri 09 May 2003 - 16:51:31 MET DST

sqrczak wrote:
> wszystko z pci powywalałem wcześniej
> w biosie tez powylączałem wszystko
> dalej nie wstaje
> dlaczego nie działa dyskietka ?
> dlaczego karta piszczy , jeśli to tylko napięcie ?
> zmiana zasilacza przy powyższym stanie też w niczym nie pomogła

K7VZA jest dosyć miękką płytą i wygina się pod naciskiem, jeżeli nie
jest dobrze podparta w wielu punktach. Sam miałem tak przypadek, kiedy
po zmianie procesora (czy pamięci) przestała działać karta graficzna...
Zostaw tylko kartę graficzną i flopa, dociśnij/wsadź kartę graficzną
jeszcze raz, spróbuj. Przełóż pamięć w inny slot -> itpd.

Zrób porządny reset zgodnie z instrukcją, tzn. odłącz od płyty zasialnia
i zewrzyj zworkę na jakąś minutę lub więcej. W biosie załaduj "Failsafe
defaults", to zwykle działa.

RobTM:)

ps. Sprawdź, czy nie masz odwrotnie podłączonej klawiatury i myszy na
portach ps, to czasami daje przedziwne efekty. :-))
(mojemu znajomemu komputer nie znajdował w takiej konfiguracji dysku.
:-))

--
** - Why a bike cannot stand up by itself?
** - Because it is two-tyred!