Re: Radeon 9100

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 15:08:37 MET DST

Sander wrote:

> A nowsze gry wymagają coraz mocniejszych CPU.
> To się nazywa postęp panie, postęp ;)))

No i co :) Jak juz pisalem malo ktora gra potrzebuje teraz procka ponad
1.2GHz i tego nei zmienisz.

> Powiesz to samo jak wyjdzie Doom III ? :D

Doom'a narazie nie ma wiec nie po co onim mowic :P Liczy sie co jest tu i
teraz. Co bede wtedy mowil zalezy od wymagan jakie bedzie mial Doom.

> Jestem odmiennego zdania :P

A to przykro mi, ze dajesz sie naciagac marketingowacom, ktorzy wciskaja
Gigaherce :P

> BTW Szkoda że nie mam linka do tych testów :(

A mnie szkoda, ze nie robi sie testow na slabszych prockach, tzn na nie
podkreconych XP1700+ oraz cos kolo D1.3GHz i C1.7GHz...

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"