amd k6 (5,5x112) na 616mhz - da rade?

Autor: Ugur (jod27_at_wp.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 03:05:56 MET DST

witam
kwestia jak w temacie
po pobieżnym rozpoznaniu, mającym na celu ustalenie przyczyn niespecjalnie
satysfakcjonującego odtważania divx'ów, na kompie znajomej, stwierdziłem że
można by jeszcze coś zeń wycisnąć. Wiec - chipset sis'a, szyna fsb na 100,
mnożnik proca5,5. Stymże jest możliwość ustawienia w biosie fsb max na
112(bezposrednoio po 100). No i właśnie, bo słabo żem w tej materi
zorjentowany, czy te 616 to niebyłoby jednak zadużo na k6? zorjentowałem się
że lepiej nadał by się do tego k6+, zostając jednak przy tym co jest, jak
daleko można się w tej materi posunąć? jakie środki ostrożności? jak ciepły
może być ten proc?

pozdrawiam
Ugur