[opowiadanie] kochany lite-on x48/24/48

Autor: --Marcin G-- (marci_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 14:39:37 MET DST

Zakupiłem niedawno taką nagrywarkę (LTR-48246K) i jestem w szoku tak dobrą
korekcją błędów podczas odczytu. Zrobiłem test składający się z 3 kroków a
mianowicie:

1. Znalazłem starą (Enter '99r 670 MB) tłoczoną płytkę i zrobiłem na niej
kilkadziesiąt rys szurając nią o podłogę przez 5 sekund :-) Włączyłem Nero
CDSpeed żeby sprawdzić szybkość odczytu - wyszło x 38. Idealnie prosta linia
pod kątem 45stopni. Sprawdziłem w moim CD-ROM'ie LG x52 - wynik średni to
x10 oraz nagrywarce LG (x8/x4/x32) - wynik średni x14
2.Tą samą płytę potarłem dodatkowo przez 10 sekund dość mocno przyciskając
do podłogi, zrobiła się w paru miejscach całkiem matowa. Średni wynik x34 !,
CD-ROM i nagrywarka LG płyty już nie odczytały, mięliły, mięliły i kicha.
3. Skoro tak, poszurałem ją jeszcze trochę, prawie do pełnego matu; średni
wynik x24!.
Dopiero gdy stanąłem na płycie nogą, okręciłem się parę razy powodując
głębokie rysy, w Nero CD speed wyskoczył błąd w 1/3 testu że nie można
odczytać płyty.

Jestem pod wrażeniem tego napędu. Mając przygody z CD-ROM'ami LG x52
(wymieniłem już 4 sztuki) wiem, że nigdy już nic LG nie kupię. Żegnaj LG
witaj Lite-On

pozdrawiam
Marcin