Re: [opowiadanie] kochany lite-on x48/24/48

Autor: robeks1_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 10 May 2003 - 08:57:18 MET DST

> Witam ,a ja miałem do zeszłego roku cdroom, który chodził mi przez 6 lat i
nie otwierałem go ani razu, nie padł mi optyk tylko zasilanie, kontrolka
przygasała i padła,ale z odczytem nie miałem problemu, teraz kupiłem (sierpień
ubiegłego roku) liteona - nagrywarę i jestem zadowolony- po pół roku nie
odczytuje tylko płyty z jej oprogramowaniem - haha, dziwne - a poza tym jest
ok, nawet fajnie świszcze przy odtwarzaniu - a teraz 2 tyg temu kupiłem cdrom
asusa, nic mi wiecej z napędów nie potrzeba - oba sprawują się super. Robert