Modem Unwill V90 - Problem

Autor: dpacior_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 09 May 2003 - 09:57:41 MET DST

Witam, nie wiem czy to odpowiednie grupa, ale zadna inna mi nie przychodzi na
mysl. W kazdym razie mam problem z instalacja W Notebooku Modemu takiego jak w
topicu. Pracuje pod win XP. Najpierw nie moze zainstalowac go tłunmaczac sie
błędem nr. 10. Mam 2 plyty ze sterownikami - jedna ktora dostalem z wrac z
kompem, a druga ktora zamowilem u producenta ( obie identyczne). Probowalem
sciagnac nowe stery, ale tez nie moge ich nigdzie znalezc na necie. Jesli ktos
ma jakis pomysl co moge zrobic , by to zaczelo dzialac, lub chociaz skad moge
stry sciagnac, to byłbym bardzo wdzieczny...

--
Pozdr.
Pacior