Re: Modem Unwill V90 - Problem

Autor: Pe7er (pe7er_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 12:31:44 MET DST

<dpacior_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Witam, nie wiem czy to odpowiednie grupa, ale zadna inna mi nie przychodzi
na
> mysl. W kazdym razie mam problem z instalacja W Notebooku Modemu takiego
jak w
> topicu. Pracuje pod win XP. Najpierw nie moze zainstalowac go tłunmaczac
sie
> błędem nr. 10. Mam 2 plyty ze sterownikami - jedna ktora dostalem z wrac z
> kompem, a druga ktora zamowilem u producenta ( obie identyczne).
Probowalem
> sciagnac nowe stery, ale tez nie moge ich nigdzie znalezc na necie. Jesli
ktos
> ma jakis pomysl co moge zrobic , by to zaczelo dzialac, lub chociaz skad
moge
> stry sciagnac, to byłbym bardzo wdzieczny...

czy producent sprzetu dostarcza stery do xp ?
jezeli nie ma sterow do xp to mozna probowac wrzucic recznie stery od 2000
bo z automatu xp nie bedzie ich chcial zaintalowac
albo sprobowac go jako modem standardowy
ale najprawdopodobniej modem jest niekompatybilny z xp
mozna wiec przeinstalowac system na inny albo dokupic modem supportowany
przez xp na pcimcia i wylaczyc stary

ps.
imho dlatego nie warto instalowac xp funkcjonalnosc gorsza niz np w2k
(chociaz nie wiem czy akurat ten modem by dzilal na w2k ) ale za to jest
bardziej kolorowy ( pomijam fakt ze te wszystkie "wodotryski" sa strasznie
zasobozerne )