Re: water cooling - pytanie

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Fri 09 May 2003 - 10:01:36 MET DST

Użytkownik "Nedd Ludd" <nedd_at_wp.pl> napisał w wiadomoœci
> Znalazłem- ich bloki podobno nie są za dobre;-) ( delikatnie mówiąc)
> + brak nagrzewnicy do chłodzenia wody i pompki za grosze ;-) tak jak
> myślałem ;-)
> Aktualne nadal jest pytanie co z zasilaczem??

Jakosc modyfikacji przez cpc jest OK. Kupilbym, gdyby to byl lepszy zasilacz
(to poprostu tania chinszczyzna wiec czego sie mozna po takim spodziewac?).
Jak masz dobry zasilacz to lepiej sam sobie zmodyfikuj, jak masz kiepska
chinszczyzne (np Codegen czy Megabajt) i dziala Ci to mozesz wymienic.
Jakiej marki masz zasilacz?

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszš i był zadowolony,