Re: water cooling - pytanie

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 06:57:28 MET DST

In article <b9evrd$kd6$1_at_dns.ats.pl>, Nedd Ludd wrote:

> 2) Druga rzecz-jak w takim zestawie - schlodzić jeszcze wodę?? Wg nich temp
> bloczka jest ok 35 stopni. Jak obniżyć temp wody aby spadła temp bloczka?
> Prosze o poważne sugestie nie komentarze typu- włóż do lodówki ;-)

A po co jeszcze bardziej schłodzić? Można zamontować chłodnicę, ale czemu
temp. 35 stopni jest za wysoka?

> 3) Trzecia rzecz- pompka. W tym zestawie jest podwójna pompka - jeśli jedna
> się zepsuje- włacza się druga. Na ile to jest pewne?? Kiedyś widziałem
> gdzieś w sieci jak kilka os jeżdziło po gościu który chciał kupić zestaw z
> taką pompką akwarystyczną za 20 zł o wysokiej awaryjności.
> Uważam że wolałbym kupic jeną pompkę i dać nawet 100 pln niż ryzykować czymś
> co MOŻE się spieprzyć kiedy mnie nie ma- a mój komp działa po kilka tygodni
> bez wyłaczania....Jakie ew pompki kupowac a jakich nie??

Mam ten zestaw z jedną pompką, gdzieś od października. W tym czasie pompka
była raz wymieniona, nie dlatego, że przestała działać, ale zaczęła
brzęczeć. Nowa pompka chodzi od lutego i jest ok. U mnie komputer działa
non-stop, nie był od października wyłączany (poza kilkoma zanikami prądu w
gniazdku i wymianą pompki). Za 100zł to jest dobry zestaw, sam raczej nie
zrobisz lepszego w podobnej cenie, nie licząc czasu, który na to poświęcisz.

Paweł