Re: water cooling - pytanie

Autor: Nedd Ludd (nedd_at_wp.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 14:17:04 MET DST

> A po co jeszcze bardziej schłodzić? Można zamontować chłodnicę, ale czemu
> temp. 35 stopni jest za wysoka?

Toi chyba jasne- chce wpiąć i zasilacz i proc w jeden obieg, a poza tym
musze mieć rezerwę temp bo lubie sobie podkręcać ;-)

> Mam ten zestaw z jedną pompką, gdzieś od października. W tym czasie pompka
> była raz wymieniona, nie dlatego, że przestała działać, ale zaczęła
> brzęczeć. Nowa pompka chodzi od lutego i jest ok. U mnie komputer działa
> non-stop, nie był od października wyłączany (poza kilkoma zanikami prądu w
> gniazdku i wymianą pompki). Za 100zł to jest dobry zestaw, sam raczej nie
> zrobisz lepszego w podobnej cenie, nie licząc czasu, który na to
poświęcisz.

No właśnie- a interesowałeś się pompkami Eheim albo innymi? Mam wrażenie że
jak po 4-5 miechach zacznie pompka siadać- to tylko o jej jakości świadczy
Wolę jedną pompkę za 80 pln niż 2 za 30 pln.

pozdrawiam
Nedd Ludd