Re[8]: nForce2 vs KT333

Autor: Coroner (coroner_at_microtech.pl)
Data: Thu 08 May 2003 - 22:08:49 MET DST

Witaj Szymon,

W Twoim liœcie datowanym 6 maja 2003 (11:22:04) można przeczytać:

SW> Jest tylko roznica w BENCHMARKACH, ktore NIE
SW> ODZWIERCIEDLAJA wydajnosci w codziennej pracy. Natomiast dodatkowy
SW> wydatek 200, przy najmniej dla mnie (ale jestem pewein ze dla wielu
SW> rowniez),
SW> to naprawde istotna roznica
Caly czas mowie o subiektywnym odczuciu wydajnosci podczas codziennego
uzytkowania komputera, a nie o benchmarkach.

SW> Czy nadal wydajnosc wieksza o pare % + pare malo istotnych marketingowych
SW> dupereli to dla Ciebie "wiele lepsza plyta"? Jesli tak to nadal nic nie
SW> rozumiesz
SW> z tego watku. i nalezy go zakonczyc A dodatkowo czyzby juz staniala o 100??
SW> Bo nie wiem czy jeszcze pamietasz ze w kontynuacji watku chodzilo o to czy
SW> WARTO wydac 200 zl wiecej na nforca zamiast KT3V opartego na kt 333.
Chaintech Summit. Porownaj sobie ceny.

SW> Chcialem Ci przypomniec ze rowniez podawales dane wyssane z palca
SW> " Nie, ale to umozliwi. Umozliwi takze bezproblemowa prace lepszych
SW> kosci pamieci (chodzi o wyzsze taktowanie i wyzsze ustawienia szyny)"
SW> Skad te dane chyba z wskazujacego :))
Rzecz sie tyczy jedynie pierwszych egzemplarzy plyt (pierwszych
biosow).

SW> Ty miales oczywiscie wszystkie z nich ale nawet dobrze
SW> nie potrafiles zmierzyc wydajnosci dyskow twardych
SW> bo Ci zawsze wychodzilo tak jak chciales albo jak umiales
Zatem udowodnij, ze mowie nieprawde. Bo na razie to czcze gadanie:
"nie stac mnie na plyte na nforce2 ale to i tak pewnie bubel bo w
benchmarkach roznica to pare procent a w ogole to i tak pewnie
marketingowe bzdury,itp.itd."

SW> Dodatkowo jakos nikt nie wypowiedzial sie by poprzec twoje
SW> wywody. Zastanawiajace co nie???
Moze nie kazdy mial okazje porownac kilka plyt glownych opartych na
nforce2 z plytami glownymi opartymi na chipsetach kt400, kt333 i
kt266a?

--
Pozdrowienia,
 Coroner                            mailto:coroner_at_microtech.pl