Re: Re[6]: nForce2 vs KT333

Autor: Szymon Wróblewski (simw_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 11:22:04 MET DST

> Widzisz - Ty jestes teoretykiem a ja praktykiem.
> Moge Cie z cala pewnoscia zapewnic, ze dzwiek jest duzo lepszy niz na
> Audigy 2. Porownaj sobie rowniez obciazenie procesora przy np.
> odgrywaniu dzwieku za pomoca audigy 2 oraz soundstorm.

Na temat subiektywnego odczuwania dzwieku mozna by pisac ksiazki
Zrob sobie slepe testy (najlepiej podwojne) zobaczysz ze tak naprawde
niewiele slyszysz. Najwieksi twardziele tzw audiofile wymiekali np przy
testach dobrze zrobionych mptrojek, nie mowic o testach odtwarzaczy
CD czy wzmacniaczy, ale to musialby byc dodatkowy watek Takze testy
odsluchowe (zreszta na pewno robione byle jak) nie sa zadnym argumentem

> A ja mam ustawiona szyne systemowa na 200mhz
> *11.5 daje rowniutenkie 2300mhz
No i co z tego? Wydaje Ci se ze bedziesz mial jakis super wydajny sprzet
Nie?? Bedziesz mial nadal pare procent lepszej wydajnosci ktorej NIE
ZAUWAZYSZ
w normalnym uzytkowaniu. Roznica miedzy 11.5x200 a 12.5x 185 (37MHz na PCI
to naprawde zedne wyzwanie dla urzadzen) to zadna roznica
O to caly czas chodzi w tym watku ze roznicy w wydajnosci miedzy najnowszymi
platformami NIE MA. Jest tylko roznica w BENCHMARKACH, ktore NIE
ODZWIERCIEDLAJA wydajnosci w codziennej pracy. Natomiast dodatkowy
wydatek 200, przy najmniej dla mnie (ale jestem pewein ze dla wielu
rowniez),
to naprawde istotna roznica

MHz i
Niemniej
> Nie ma sie po co meczyc skoro za 100zl wiecej mozesz dostac o wiele
> lepsza plyte..
Czy nadal wydajnosc wieksza o pare % + pare malo istotnych marketingowych
dupereli to dla Ciebie "wiele lepsza plyta"? Jesli tak to nadal nic nie
rozumiesz
z tego watku. i nalezy go zakonczyc A dodatkowo czyzby juz staniala o 100??
Bo nie wiem czy jeszcze pamietasz ze w kontynuacji watku chodzilo o to czy
WARTO wydac 200 zl wiecej na nforca zamiast KT3V opartego na kt 333.

> Eeee. to jakies bzdury wyssane z palca.
Chcialem Ci przypomniec ze rowniez podawales dane wyssane z palca
" Nie, ale to umozliwi. Umozliwi takze bezproblemowa prace lepszych
 kosci pamieci (chodzi o wyzsze taktowanie i wyzsze ustawienia szyny)"
Skad te dane chyba z wskazujacego :))

> Pokaz w takim razie ten test. Jestem ciekaw. Bo na razie wypowiadaja
> sie osoby, ktore plyt opatych na nforce2 na oczy nie widzialy. hehe.
Ty miales oczywiscie wszystkie z nich ale nawet dobrze
nie potrafiles zmierzyc wydajnosci dyskow twardych
bo Ci zawsze wychodzilo tak jak chciales albo jak umiales
Dodatkowo jakos nikt nie wypowiedzial sie by poprzec twoje
wywody. Zastanawiajace co nie???

Pozdrowienia
Simon