Re: Radeon 9100

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 08 May 2003 - 12:05:55 MET DST

Sander wrote:

> Sama karta nic nie znaczy, jak masz R9700Pro i 1GHz CPU to i tak
> nie pograsz w 1600x1200, co innego jak masz dużo silniejszy CPU.

Zalezy to oczywiscie od _gry_. Jak _gra_potrzebuje_ mocnego procka to nie
pogra komfortowoa, jak nie wymaga mocnego procka to nie widze problemu.

> Karta i CPU musi być odpowiednio dobrane,
> żeby jedno czy drugie nie było hamulcem.

No oczywisce ale nie mozna popadac w skarjnosci i dam sobie reke uciac, ze
procek w granicach 1.5GHz jest w stanie zaspokoic kazda gre :) Oczywisce
przy mocniejszym bylo by wiecej FPS ale po co wiecej skoro i tak tego nie
widzisz :)

> Ja bym powiedział że taki CPU jest za słaby do tej karty.

Ja jestem przekonany, ze nie :P CPU moze byc _ewentualnie_ za slaby do
jakis gier :)

> Do teraźniejszych gier i w tych rozdziałkach te zestawienie
> wystarcza. Ale jak weźmiesz te 1600x1200 i max jakość obrazu,
> to te zestawienie jest za słabe.

To juz karta bedzie za slaba :P Zreszta zalezy to od gry oczywiscie :)

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"