Re: LCD - raz jeszcze ALE INACZEJ

Autor: Taurus (qzwo_at_jc.cy_ROT13)
Data: Wed 07 May 2003 - 22:15:51 MET DST

Dnia 07 maj 2003, "CeBeR" <cebrzyq(nospam)@interia.pl> w
wiadomości news:b9b20j$mu7$2_at_nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

> Zgoda, ale pierwotnym tematem dyskusji była kwestia migotania
> wskutek odświeżania LCD - a tu niezależnie od zasady działania
> karty efektu tego nie będzie (jeśli zastosujemy monitor wysokiej
> jakości - o krótkim czasie reakcji matrycy). Jeśli w kolejnej
> ramce zmieni się np. 1 punkt, to choć ekran odświeży się w
> całości, widoczna będzie tylko ta zmiana 1 punktu (innymi słowy:
> LCD nie migoczą jak CRT "w takt" odświeżania).

Co należało udowodnić... No to zatoczyliśmy krąg, bo w pierwszym moim
poście w tym wątku pisałem, że "LCD działa inaczej, więc niższe
częstotliwości odświeżania nie powodują uciążliwego w CRT "gaśnięcia
pikseli" i migotania obrazu" Dla mnie także jest to jasne. Ale po to
są grupy dyskusyjne, żeby wymieniać poglądy ;-)

--
Pozdrowienia
Taurus