Odp: LCD - raz jeszcze ALE INACZEJ

Autor: dap (dap_at_kki.net.pl)
Data: Thu 08 May 2003 - 11:53:00 MET DST

Użytkownik CeBeR <cebrzyq(nospam)@interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b9b20j$mu7$2_at_nemesis.news.tpi.pl...

> Zgoda, ale pierwotnym tematem dyskusji była kwestia migotania wskutek
> odświeżania LCD - a tu niezależnie od zasady działania karty efektu tego
nie
> będzie (jeśli zastosujemy monitor wysokiej jakości - o krótkim czasie
> reakcji matrycy)

dlaczego musi być "wysokiej jakości - o krótkim czasie reakcji matrycy"?
można troszki jaśniej?

>. Jeśli w kolejnej ramce zmieni się np. 1 punkt, to choć
> ekran odświeży się w całości, widoczna będzie tylko ta zmiana 1 punktu
> (innymi słowy: LCD nie migoczą jak CRT "w takt" odświeżania).

I właśnie na taką odp. czekałem... nie wiedziałem jak to jest z
odświerzaniem ..

--
pozdr
|   i  tak oto moje życie stało się przeklęte !!!!    |