Re: Monitor LCD NEC'a

Autor: marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 22:06:33 MET DST

Użytkownik "Imploder" <imploder_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Witam ...
>
> Czy moglby ktos mi doradzic ktory z monitorow NEC'a
> 1701 czy tez 1760NX warto sobie zafundowac ???. Z informacji
> jakie moglem wyczytac w necie, roznia sie one tylko wejsciem DVI
> (tzn. 1760NX je ma, a 1701 nie). Czy rzeczywiscie tak jest i czy
> warto dolozyc kilkaset zlotych i podlaczyc monitor po zlaczu DVI
> poniewaz nastapi (a moze nie) znaczna poprawa jakosci obrazu ???...
> I na zakonczenie, czy podawany czas reakcji pixela na poziomie16 ms
> to prawda czy tez jest to w jakis sposob "naciagniete" (wszystkie o jakich
> [...]
a niby dlaczego nie możesz - płacisz to wymagaj
idź do sklepu i niech podłączają po kolei, a jak im się nie podoba to
powiedz, że
pójdziesz kupić gdzie indziej (jak nie poskutkuje to faktycznie pójdź) tym
bardziej,
że monitorów LCD nie powinno kupować się "w ciemno", tylko powinno się
obejrzeć konkretny egzemplarz, który chcesz kupić (chodzi o wadliwe piksele)