Odp: Notebook Aristo

Autor: dino (dino_at_gv.edu.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 10:07:11 MET DST

> CZy ktos uzywa tych notebook'ow i czy moze podzielic sie swoimi
> doswiadczeniami. Są dosyc tanie jak na polksie warunki i dlatego mnie
> zainteresowaly.

Uzywam (uzywalem) kilku starszych modeli Aristo i nie mam z nimi zadnego
problemu. Faktem jest, ze jakoscia wykonania nie dorownuja np. Toshibie -
ktorej tez uzywam, glownie chodzi o klawiaturę i pad. Co do baterii to
ciezko mi powiedziec bo raczej pracuje podlaczony do pradu.
Jednak jesli nie chcesz wydac duzo kasy to warto zainteresowac sie
produktami Aristo.

Pozdrawiam
Marcin