Re: prawie padnieta plyta

Autor: marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 19:45:05 MET DST

Użytkownik "Marcin Wocior" <maly_at_Juliusz.mat.uni.torun.pl> napisał w
wiadomości news:b98mna$946$1_at_ultra60.mat.uni.torun.pl...
> Witam. Mam plyte glowna sl75kav. Bardzo dobra plyta w moim odczuciu.
Jednak pojawil sie z nia maly problem. jeden z kondensatorow przy gniezdzie
procesora niebezpiecznie nabrzmial. Z tego powodu (jak mi sie wydaje)
komputer czasem nie startuje, czasem sie restartuje, czasem myszy nie widzi,
a czasem dysku...
> Moze ktos z grupowiczow poleci mi jakies miejsce w TORUNIU, w ktorym
zajeli by sie wymiana felernego kondensatora?
> pozdrawiam

a może spróbujesz sam? Ja osobiście nigdy tego nie robiłem, ale trochę
w życiu lutowałem i bym się na pewno odważył.