prawie padnieta plyta

Autor: Marcin Wocior (maly_at_Juliusz.mat.uni.torun.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 18:09:15 MET DST

Witam. Mam plyte glowna sl75kav. Bardzo dobra plyta w moim odczuciu. Jednak pojawil sie z nia maly problem. jeden z kondensatorow przy gniezdzie procesora niebezpiecznie nabrzmial. Z tego powodu (jak mi sie wydaje) komputer czasem nie startuje, czasem sie restartuje, czasem myszy nie widzi, a czasem dysku...
Moze ktos z grupowiczow poleci mi jakies miejsce w TORUNIU, w ktorym zajeli by sie wymiana felernego kondensatora?
pozdrawiam

--
Marcin Wocior
maly_at_mat.uni.torun.pl