Re: Re: Do posiadaczy CDRW x48 (was: Re: Do posiadaczy CDRW x48)

Autor: Pszczelarz (pszczelarz_at__bez_spamu_interia.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 17:03:46 MET DST

Pavel wrote:

> Czasopisma komputerowe co jakiś czas robią testy nagrywania, z których
> wynika jednoznacznie: większa prędkość nagrywania = więcej błędów.
> Do tego kiepskiej jakości nośniki i płytka nagrana na 32 (na Quixo )
> po 4 miesiacach jest do wyrzucenia .
> Moja nagrywara to co prawda nie 48 , a 32 x -- ale i tak nie wypalam
> więcej jak 16 X ( ważne rzeczy dla siebie 8 x).

Heh... u mnie TEAC 40/12/48 robi jako 16/12/40
Podobnie nie smażę szybciej niż x16, docelowo zwolniłem też odczyt do x40 co
dało znacznie cichszą pracę napędu od nominalnych x48. A nagrywarkę x40
kupiłem tylko dlatego że tylko takie można było dostać. Jak byłaby x16 to
pewnie bym sobie taką sprezentował właśnie :-)
A dla swojej lubej mjuzik wypalam x8 co by jej wieżyczka łyknęła bez
problemów :-)

> ps. płytki nagrane ładne 4 lata temu ( na zabytkowym już dziś teac-u )
> chodzą
> do dziś - tylko jakie wtedy były prędkości nagrywania.

Mam u siebie parę płytek pamiętających Philipsa 2/2/6 oraz LG 4/4/24 i muszę
powiedzieć że chodzą znakomicie :-)
Kiedyś to były czasy....

________
Pszczelarz