Re: Re: Do posiadaczy CDRW x48 (was: Re: Do posiadaczy CDRW x48)

Autor: Marcin (marcell21_at_interia.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 17:53:48 MET DST

Użytkownik "Pszczelarz" <pszczelarz@_bez_spamu_interia.pl> napisał w
wiadomości news:b98itu$j3m$1_at_absinth.dialog.net.pl...

>ciach

> Heh... u mnie TEAC 40/12/48 robi jako 16/12/40
> Podobnie nie smażę szybciej niż x16, docelowo zwolniłem też odczyt do x40
co
> dało znacznie cichszą pracę napędu od nominalnych x48. A nagrywarkę x40
> kupiłem tylko dlatego że tylko takie można było dostać. Jak byłaby x16 to
> pewnie bym sobie taką sprezentował właśnie :-)
> A dla swojej lubej mjuzik wypalam x8 co by jej wieżyczka łyknęła bez
> problemów :-)

> Mam u siebie parę płytek pamiętających Philipsa 2/2/6 oraz LG 4/4/24 i
> [...]

czasy były niezłe
sam wypalałem na lg 4x4x24
później przerobiłem go na 8x4x24 (co to był za postęp wtedy)
a obecnie smażę na lg 52x24x52 (kupiłem bo 32x już nie było a 48x to o kant
potłuc - sam widziałem jak audio nagrywają marnie)
i płytki audio śmigam średnio 24-32x i chodzą wszędzie gdzie je włożę
jedyne problemy jakie kiedykolwiek miałem z wypalaniem to niewyrabiający
dysk twardy przez który bufor cały czas skakał i płytki audio można było
odtwarzać tylko na kompie albo odtwarzaczu audio Sony
tak więc nagrywanie to nie tylko kwestia nagrywary
pozdr
Marcin
archiwum grupy
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&group=pl.comp.pecet