Re: Re: Do posiadaczy CDRW x48 (was: Re: Do posiadaczy CDRW x48)

Autor: Pavel (pavel_home_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 15:36:10 MET DST

Użytkownik "Chichotek" <ml_at_rechnet.waw.pl> napisał:
 Ale czy masz
> Ja nie mam bo nie wypalam nic z taka predkoscia. :P

Czasopisma komputerowe co jakiś czas robią testy nagrywania, z których
wynika jednoznacznie: większa prędkość nagrywania = więcej błędów.
Do tego kiepskiej jakości nośniki i płytka nagrana na 32 (na Quixo ) po 4
miesiacach jest do wyrzucenia .
Moja nagrywara to co prawda nie 48 , a 32 x -- ale i tak nie wypalam więcej
jak 16 X ( ważne rzeczy dla siebie 8 x).
Policz ile czasu zyskasz przechodząc z 16 x na 48 x, bo na jakości tracisz
sporo.
ps. płytki nagrane ładne 4 lata temu ( na zabytkowym już dziś teac-u )
chodzą
do dziś - tylko jakie wtedy były prędkości nagrywania.
pozdrawiam,
Pavel