Re: Płyty główne MSI ?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 15:38:00 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Chojnacki" napisał:

> Czy te płyty są badziewiaste czy średnie ?

Moim zdaniem jedne z najlepszych na rynku. Pokuszę się o stwierdzenie, że
razem z Asusem tworzą pierwszą ligę. Wszyscy pozostali producenci o jedną
półkę niżej. Zatem gorąco polecam. Złożyłem całą masę komputerów na płytach
MSI - nigdy nie miałem najmniejszych problemów.

A jeśli wziąć pod uwagę jakość wykonania, stabilność, sterowniki i suport na
stronie WWW producenta, to śmiem twierdzić, że są naprawdę rewelacyjne. Sam
już dawno przesiadłem się na MSI, mimo, że kiedyś byłem zagorzałym
zwolennikiem Asusa. Przynajmniej wiem, że za płytę płacę dokładnie tyle, ile
jest warta, a nie tyle ile producentowi się przyśni (Asus, Abit, itp.).

Pozdrawiam,
Sniper