Re: "bad sektory" co to do diabła jest?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 12:11:43 MET DST

Użytkownik <fantomasz_at_poczta.onet.pl> napisał:

> Jakim narzędziem zrobiłeś formatowanie niskopoziomowe

W moim przypadku był to dysk Samsung, więc wykorzystałem Samsung HDD Utility
(HUtil.exe). Ale spokojnie można polecić bardzo dobry program WDClear (firmy
Western Digital). Oczywiście najlepszy zawsze jest program dedykowany przez
producenta danego dysku.

Ostatnio w necie trafiłem na soft HDD Regenerator. Niestety nie udało mi się
go ściągnąć, ale możesz spróbować poszukać samodzielnie.

Pozdrawiam,
Sniper