XP, joystick, gameport

Autor: MAc (mac_dx.ciachto_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 12:26:56 MET DST

Na WPÓŁSPRZĘTOWO NA WPÓŁ SYSTEMOWO
1. same problemy. mam zrobionš kierownicę z pedalami, w klasycznym układzie
na gameport - w 98 chodziło i na porcie z płyty głównej i na SB 1024. stary
Joystick SV - to samo, dodatkowe pedały i throttle - to samo - to znaczy
było dobrze a pod XP nie jest wykrywane. Gameport jest widoczny - w
zależnoœci od tego którego sobie zażyczę - (sb lub płyta), a joystick - nie.
niby zaczyna wykrywać urzšdzenie (HIDClass) a potem pisze, że złe dane i
koniec instalacji. Próbowałem standartowych, niestandartowych, z padałami, z
hatem - NIC. czy XP potrzebuje jakiegoœ cudzcznego Joya?