Re: optymalny DivX???

Autor: Wasiuk (wasiukNOSPAM_at_2com.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 12:26:05 MET DST

> Napisalem ze na zdalnym serwerze XFree wiec dekodowaniem zajmuje sie moj
> A1800XP a wyswietlaniem P120 :-), caly obraz leci od A1800XP do P120 po
> sieci.

A to dobre, jak ty to zrobiles, ze na jednym jest dekodowany obraz a na
drugim sobie to ogladasz. Jedyne jakie mi przychodzi rozwiazanie to na
A1800XP masz karte graficzna z wyjsciem S-VHS ktore laczysz z wejsciem S-VHS
karty TV na P120 i w ten sposob ogladasz film. Inne rozwiazanie jakos mi nie
przychodzi do glowy ale moze ktos mnie porawi...

--
Pozdrawiam
Wasiuk