mysz logitech dualoptical

Autor: SM (sebolcs_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 12:00:46 MET DST

Witam serdecznie:)
Własnie zakupiłem takową myszkę i muszę stwierdzić, że nie ma porównania do
optyka A4Techa, jest jednak duuuużo cięższa! Na plus oddam, że działa
również na połyskliwym biurku, na którym A4Tech się gubił!!!!
Mam pytanie, czy jest róznica w działaniu pod PS2 i USB?
Czy instalować sterowniki z płyty dołączonej do mychy? Wydaje mi sie, że
słyszałem, że mogą nieźle zasyfić system (XP)!
Wiem, że kiedyś było to poruszane, ale nie mogę w googlach znaleźć:(
pozdr. Sebek